lördag 2 april 2011

GOD morgon

Jag är så glad. Vaknade av att Anders ringde och berättade att han kommer ikväll. Sen var klockan runt åtta när jag vaknade, och jag har sovit som en prinsessa! Inte haft så bra nätter de två senaste, då man blivit väckt av grannar och själv haft svårt att somna. Drömt en massa de nätterna med och det var riktigt längesen jag drömde så mycket. Men tror det beror på stress, stressen över att inte hinna klart med plugget till Måndag. Men igår när jag flick se hur "lite" muskler jag hade att läsa på så blev jag glad, plus att jag känner igen endel.. Så först nu frukostmys, sen plugg på muskler och sen tillbaka till skelettets härligheter! =)

2 kommentarer:

  1. Blir så glad att du vill följa med på resans gång:) Kan tänka mig att det är givande som blivande barnmorska att få ett inifrån-perspektiv, eller vad man ska säga. Att få ta del av en gravid kvinnas tankar och känslor under graviditeten. Åh, det här är så spännande! Kan knappt bärga mig! Om bara några månader är vi inte längre två utan tre:)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad glad JAG blir av att läsa att du är glad!
    Det smittar av sig, din glädje i texten :-)

    Många kramar

    SvaraRadera