torsdag 31 mars 2011

Godkänd

Gjorde ett litet eget hemmagjort prov på kraniet, där jag fick 68% rätt. Men givetvis var jag aning naiv för att göra "provet" så hade ju inte övat på bensömmarna tillräckligt, där en del poäng flög iväg. hihi.. Kul och gör olika tester för att variera pluggandet. På universitetets tentor ska vi ha 60% rätt för att bli godkända och där av blev jag godkänd på mitt prov! ;)
Innan Måndag vill jag ju ha över 80% rätt för att det ska kännas bra, men ikväll lämnar vi kraniet tills i morgon och fortsätter på nästa del. Ska även "renskriva" musklerna  ikväll så jag kan hoppa in i det i morgon. Alltså mycket att göra, som idag har jag ens inte hunnit gå ut...

Något som inte är godkänt är bloggens design. Det SKRIIIIIKER ju höst om den, och det var ju ett bra tag sedan. Men att fräscha till min blogg lägger jag inte krut på nu, så om det inte är någon där ute som vill "vår-designa" bloggen, så får ni stå ut med den!

Måste återgå till skrivandet, känner att kroppen börjar ge upp hoppet om att sitta kvar på denna trästol som jag värmt upp hela dagen. Men gärna 1-2 timmar till sen ska sängen värmas upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar