onsdag 26 januari 2011

Vädring gör susen!

Insåg efter några timmars slappande i sängen att rummet är sjukt instängt, så vädring var ett måste. Vet ju att man snabbare blir bättre när man får in frisk luft. Jag har även fått på min skön-kläder idag och istället för en vanlig bh valde jag sportbh som är så mycket bekvämare. Hårt är uppsatt, men dock är det sjukt äkligt så en dusch är mer än nödvändigt nu, men ärligt så orkar jag inte så det får vara idag. 
När Anders kommer sen ska vi åka och shoppa på apoteket sen i mataffären så jag får hem isglass. Det finns inget bättre än isglass när man har host och feber. Och sen har jag ju sådan tur att jag kan läsa lite i Människobilder, så jag klarar seminariet utan några problem. Även Florence-boken ska jag läsa.. Sen kommer ju Anders med fler böcker som ska läsas så sängen kommer bli min favoritplats dessa dagar! 

Hoppas ni mår betydligt bättre än mig och får en härlig dag.    


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar