lördag 8 januari 2011

sliten lördag

Guuuuud så ont jag har i huvudet, trött är jag med efter en uppekväll till halv två och sedan hem med tåget idag på förmiddagen. Var hos Evelina igår med Maria då vi gjorde hemmagjord pizza och sedan gottade vi oss med godiset i inlägget nedanför. Hade en riktigt härlig tjejkväll! =)
Pizzan blev en ny variant för mig då vi använde pizza kit och sedan hade vi tomater, bacon, feta ost, bladspenat och riven ost på. Riktigt gott och degen blev krispig och god! Har annars svårt med hemma gjorda pizzor, men denna blev lyckad så jag lockades och dagens middag blir desamma, fast lite annat på då vi ska ha skinka, annanas, mozzarella, bacon, ruccolasallad! Ska bli såå gott..
Blir kanske discobowling ikväll med Martin och Sara, men bara KANSKE då inget är bestämt. Kanske filmkväll annars?! =)

När Anders hämtade mig idag så passade vi på att handla på ÖB för att hitta billiga saker till rummet, då ja hittade en dörrmatta (grå), toalettborste och tvål. Mycket billigt och bra! Både dörrmattan och toaborsten kostade bara 10 kr/st och det är grymt bra pris. Blir så stolt när man fyndar, men Ikea hade varit bättre, där kan man köpa en toaborste för 4 kr - sjukt billigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar