måndag 10 januari 2011

(nästan) SVETT!!

Nej, jag har inte promenerat. Jag har jagat böcker. Böcker i mängder och det segaste är att jag ska ha sju böcker på en kurs!!! KUL.. Om jag köper det på det billigaste stället på internet kostar det ca. 2000kr
Så jag har letat som en toook efter billigare böcker och det suger. För man måste vara koncentrerad för att inte missa något! Hittade en bok för 80 kr, istället för 250-300kr.. Hoppas hon svarar så jag får den!
Men undertiden jag söker böcker springer jag ner och tvättar med och nu ska jag starta sista maskinen och sedan upp och ta dagens disk som jag ej prioriterat! Men något jag prioriterat är rena sängkläder då de nya påslakanen får Anders föräldrar kom upp. Så åter igen, tack för dom - SÅÅÅ FINA! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar