måndag 6 december 2010

Mot sängen, men inte riktigt än

Har precis sett klart första av dagens program av The good wife, och vid tjugo i elva är det allra sista avsnittet för denna säsongen. Alltså dubbelt ikväll eftersom det är svenska hjältar galen nästa måndag. Men nu under "pausen" ska jag diska, rensa kattlådan, borsta tänderna, byta till nattlinne och sedan krypa ner i soffan och ladda inför den sista. Sen ska jag sova.. Hoppas, hoppas att Sixten sköter sig för en tidig morgon igen uppskattas ej! Och tror Anders vill sova i soffan inatt för att få sova, och det tycker jag låter bra för då får jag sängen för mig själv - nice! Älskar att sträcka ut mig, puta lite extra med rumpan, sträcka ut armen över alla kuddar, ligga snett i sängen.. Ja, många härliga smågrejer som jag uppskattar.

Hoppas ni får en underbar natt & sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar