onsdag 1 december 2010

Härlig kväll!

Har precis sett klart på Maria Wern. Tycker det är jättespännande och jag verkligen längtar till nästa onsdag. Även för att kvällens bonde söker fru slutade spännande, eller man fick ju se små snuttar av nästa avsnitt. Tex: varför grät Tomas?, Hur känner Johan igentligen för tjejerna när han är intim med dom båda?.. Ja, hoppas lite svar kommer om en vecka alltså!

Ska sova nu efter en lugn dag. Har lagat köttbullar med potatismos och sås (riktigt gott!). Sen har jag tvättat rent, så nu är det läggdags i rena sängkläder.
Angående renhet med sängkläder så sa Anders i förmiddags när jag bad honom att ta av sängkläderna: "Oh nej, typiskt! Nu börjar det lukta gott ju". Och jag ÄLSKAR att lägga mig i rena sängkläder. Tänk vad man uppskattar olika. Tur för Anders att jag byter sängkläder varannan vecka istället för varje, då hade han nog inte "fått till" den goda doften som han gillar..
En favorit till nybäddat är att man precis har duschat. Ska nog faktiskt göra det nu och sedan krypa ner, men välklädd för jag är frusen om fötterna! Tänk att det har varit -20 grader ute idag??! Galet värre!!!

Sov gott alla underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar