fredag 3 december 2010

Hans tur!

När Findus var runt ett år började hon kissa i "gästrummet" vi hade i Nässjö. Och fick där efter sterilisera henne och där efter inga problem. Men nu har HAN börjat, (nej inte Anders, hihi). Väcktes utan Sixten, försökte somna om men det gick ju så där. Sen känner jag kattkissdoften och luktar fort igenom sängen ifall sängkläderna blivit drabbade. Men nej. Sen luktade jag på golvet och jag tror det är där olyckan hänt. Tyckte det var klibbigt på golvet och det var mest på min sida. Så jag fick börja skura. Efter det gick jag upp och Anders försökte sova vidare, men han tyckte det började lukta mer så antagligen var olyckan på golvet och så har det torkat in och när jag svabbat så kommer doften upp igen. Men sen är det ju inte säkert att S har gjort en olycka. Det kan ju varit så att han har kissat i kattlådan och fått med sig kiss på tassarna och sprungit runt. För jag kan inte peka på golvet var det lukar, utan det bara luktar!

Så vad ska jag göra idag? Jo ha koll på SIXTEN och sen storstäda. Lika bra att göra det nu, inte gjort det på några veckor (bara enkeltstädat) så det är dags, plus att ha kattdoften kvar i lägenheten lockar inte! Kanske man kan ta klorin på golvet så det blir RENT just där OM det hänt en olycka? Eller går det?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar