onsdag 22 december 2010

Dag 07 - Min bästa vän!


Jag har tyvärr ingen nyare bild på henne. Men denna bild togs när vi gick sista året på gymnasiet. 
Maria träffade jag när vi började gymnasiet. Vi hamnade i samma klass och vi blev väl mer vänner i tvåan.. Hon är så lik mig, kanske inte till utsidan men till settet. Vi har alltid så roligt ihop och om man behöver snacka så är det henne man ringer i så fall. Lite tråkigt att hon bor utanför Stockholm nu mer (men bara en termin till), men man hinner inte ses så ofta. Men dyra telefonsamtal blir det rätt ofta! ;)
Jag kan inte beskriva varför hon och jag klickade så bra ihop, men visst är det fantastiskt att man hittar någon man verkligen trivs med till 110%?!  

Jag har alltid tyckt det att hellre ha få vänner som står en nära, än att ha flera vänner man knappt vet om dom är riktiga vänner! Maria & jag har två tjejkompisar som vi känner gemensamt, Karin och Yvonne. Dom är helt underbara med. För sådana bra vänner får man inte glömma att nämna.

Tack för att jag har er tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar