tisdag 16 november 2010

Tummen upp!

Jag har verkligen ingen lust att sitta kvar här i soffan, men ändå är det så skönt! Kanske jag känner spring i bena eftersom gårdagen bara bestod av tvättning och rensade kattlådan. Gjorde inget annat, men kunde ha gjort en massa. Men idag ska jag göra betydligt mer. Jag ska dammsuga, skura och damma de nödvändigaste ytorna. Ska även få kroppen att svettas nere på gymmet (SÅ HÄRLIGT!). Sen blir det stektfisk till middag, mums! 

Men det bästa av allt var att jag har sovit från 22.00-09.40 denna natt och katterna har inte busat ett dugg! När jag gick och la mig, hörde jag ingenting från katterna och sen jamade S lite grann, men la sig där efter hos mig.. 

Älskar mina katter alltid, men ibland suger det att ha katt och ibland är det underbart. Det värsta är ju allt hår dom fäller och jag tror inte jag har haft hårfritt någon gång sen vi skaffade F. Jo det ska väl vara den första timman efter man storstädat, sen ligger håret på tv-bänken igen! Men DÅ är det rent för mig, men nu som det ser ut nu är det kaos! S skvätter ut jord från blomkrukorna så det ligger en hög på fönsterbrädan och en del av det har dom pluttat ner på golvet och så här är det i stort sett varje vecka och jag är van vid det nu.

Så gissa vad jag ska göra nu?!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar