söndag 28 november 2010

Sorry för uppehållet

Jag har varit fullt upptagen och idag är jag helt slut (tror jag börjar bli sjuk?!). Har hjälpt pappa med att städa hans gamla lägenhet. Fyra sovrum, badrum och hela köket + alla fönster och lister är klara. Så nu är det bara hallen och lillatoan kvar och de fixar han!
Farmor har fixat med lådorna i den nya lägenheten och bröderna och pappa har burit. Så allas hjälp har varít otroligt viktiga för att vi skulle hinna så långt som vi gjort.
Lite halvtråkigt att jag glömde kameran, så ni kunde få se. Men kanske det är roligare med bilder då allt är i ordning.

Idag ska vi på ikea, sen åker jag hem i eftermiddag och ska lägga mig och sova direkt! =)
Ska givetvis börja julpynta ikväll eller i morgon, vi får se. Men juligt ska det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar