onsdag 24 november 2010

Onsdag!

Godmorgon alla!

Här hemma tvättas det för fullt och jag har tittat på program hela morgonen. Jag ska göra vanliga arbetsuppgifter tills all tvätt har tvättats och sen ska jag träna, även Anders kanske ska börja på gym idag och träna en gång i veckan med en kompis. Fast inte på samma gym som mig utan ett annat. Dom har special pris till företag då Anders bara behöver betala 600 kr / år. Så jag hoppas han väljer att börja träna! Han var lite osäker om han skulle lägga pengar på det eller ej. Men 600 kronor för ett helt år är ju ett jätte bra pris.
I alla fall ska jag träna på gymmet idag och i morgon för på lördag tar mitt kort slut och på torsdag ska jag till pappa. Farmor & Hans kommer nämligen hit på förmiddagen och ska hämta upp mig eftersom dom ska hjälpa pappa med med flytten, eller farmor ska väl sy och dona de som hon är bäst på! ;)
Så i morgon blir det en tidig morgon på gymmet eftersom jag gärna vill använda kortet väl, men idag blir det kontidion och styrka och givetvis bastning efteråt!

Ha en härlig snö-onsdag!

1 kommentar:

  1. Vi skulle åxå behöva tvätta går åt mycke kläder när man har barn

    SvaraRadera