tisdag 23 november 2010

nästan EN MIL!!!!

Jag har varit så duktig idag. Men inte för att jag diskat och städat utan för att jag har tränat på crosstrainern idag på ett nytt program som pågick i en timma. I Söndags när jag tränade en timma på crosstrainern och körde ett annat program än dagens, så förbrände jag över 639 kalorier (ungefär) och nådde 9,25 km.
Men idag fick jag bättre resultat - 701 kalorier och 9,75 km! NÄSTAN EN MIL!
Och när jag började träna på crosstrainern orkade jag bara 4,66 km som var runt 300 kalorier, men idag orkar jag dubbelt så mycket/längre.. Snacka om att jag är nöjd?!

Sen ikväll ska jag till min lärare och få reda på mitt slutbetyg och där efter gå en promenad med Anders (ca. 4 km) och sedan laga mat! En riktigt bra dag idag och nu ska jag duscha, inte hunnit det än ;)!!

2 kommentarer: