onsdag 17 november 2010

En bra dag för en gångs skull!

Vet inte vart jag ska börja, men dagen har varit bra än så länge.
Vaknade vid åtta, åt frukost med älsklingen och bara mös. Badade och njöt av värmen och så här års är det inte så mycket värme och jag som är lättfrusen ÄLSKAR att krypa ner under filten eller som sagt ta ett varmt, varmt bubbelbad.. 
Efter det körde Anders mig till gymmet där jag tränade i en timma på cross trainern (35 min), roddmaskinen (10 min) och sist men inte minst så sprang jag 15 min! Varvade ner 5-10 min på cykeln.. Sen det allra skönaste - Stretchningen! Verkligen njöt av att jag själv bevisade att min kondition har förbättras sen jag började, för då var jag helt slut efter 35 min på cross trainern och orkade knappt gå och stretcha. 
Efteråt gick jag hem och åt en clementin och nu sitter jag här och äter två knäckemackor med skinka på och ett glas vatten till. Lyssnar samtidigt på John Swift och har krypit ner under filten.. Myyys!!  

1 kommentar:

  1. Duktiga du och mkt hinner du med och dagen är inte slut än:)

    SvaraRadera