torsdag 7 oktober 2010

Stress..

Livet kan verkligen gå på ett (fort) rullandeband.
I morgon kommer min underbara vän hit som bor väldigt väldigt långt bort annars och för att hon ska komma hit så måste jag plugga för två dagar, tvätta, städa - ska alltid vara fint när gäster kommer, har jag fått lära mig sedan jag bodde hemma. Jag hinner inte städa i morgon då jag ska till skolan på morgonen där efter direkt till optikern och efter det kommer hon. Så har ingen tid i morgon åt städandet.. Men sen ska jag diska idag, laga mat och vidare till skolan (18-20).. Så slut kommer jag vara idag, och att ta hjälp av Anders är ingen idé. Så trött och sliten han är efter en veckas intensiv jobb-vecka så behöver han ledigt, fast han blev inringd idag för dom behövde hans hjälp akut. Så det var bara att ta på sig skorna och rusa iväg för hans del. Så om han vill hänga ute på rc-banan så får han väl det och vi sa det att maten lagar jag när jag vill och han får äta när han vill.. Så slipper vi känna oss ännu mer stressade.. Usch klockan är redan 13.37, hur ska man hinna med?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar