onsdag 6 oktober 2010

Sov morgon!

Skönt att få sova ut efter två nätter som man varit vaken viss del tid av. Men inatt sov jag tio timmar och det var grymt skönt! Fick även reda på igår att jag får mycket fint besök på fredag (Lääängtar!!!), ska bli så kul.
Idag ska jag plugga och försöka komma igång på kapitell tre sen gå på extra lektionen ikväll. Fick reda på att för att jag ska komma in på sskutbildningen i vår så måste mitt betyg i matte b vara klart innan den 1 dec då det ska ha skickats in, eller dom ska ha det då, så får väl skicka betyget senast i slutet av November. Så jag måste ligga på. Kursen avslutas inte förren den 17 dec, men tror läraren sa något om att provet ska vara runt den tionde för att han ska hinna rätt m.m. Så jag får snabba på mitt tempo och gå på måndags lektionen + extra lektionen efteråt (2 timmar sammanlagt), onsdagskväll extra lektion (2 1/2 timmar), torsdagskväll extra lektion (1 1/2 timma), fredags lektionen (1 1/2 timma).. Så jag borde väl hinna + att plugga varje dag. Måste även jobba på plånboken blir fylld, men det ska jag väl hinna med??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar