måndag 4 oktober 2010

Magknip

Efter middagen igår fick jag världens knip i HELA magen, kändes som den skulle töjas ut och spricka av all värk och igår såg det verkligen ut som jag var gravid, den var som en hård klot istället och jag försökte göra nr 2 om att det skulle vara grunden till allt, men eftersom jag hade sådan värk i magen kunde jag inte ta i och då sket sig det exprimentet. Nu var klockan 24.00 och jag kunde verkligen inte lägga mig, gick runt i lägenheten med en härlig gångstil och det blev lite bättre. Efter en halvtimmas promenad i hemmet lägger jag mig med hjälp av en kudde vid magen som skulle vara som stöd (låg på sidan), hinner precis slumra till då jag känner att det är på väg upp. Spydde nog 5-7 gånger tills jag inte hade något mer och kunde få min efterlägtade sömn, klockan var 03.00. Vid första attacken önskade jag att min pappa var här och tog hand om mig som förr, höll mitt hår, hade papper klart, ordnade ett bad till mig eller la mig i sängen med ett glas avslagen coca cola. Tog hade om toaletten eller hinken jag spytt i.. Ja, jag behövde inte göra något och fick bara vara sjuk!

Mitt tillstånd nu är värk under naveln, hungrig/illamående men ingen feber tack och lov!
Någon som har något gott som jag kan köpa som är bra för magen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar