torsdag 14 oktober 2010

1 December!

Så fint väder det är ute. Jag vill bara ut, ut, ut och gå en mils promenad, stannat till i mitten av rundan och grillat korv.. Ja, det hade varit något! Men istället ligger man och pluggar. Måste verkligen prioritera matten eftersom jag har prov i morgon. Om jag inte känner att jag har koll på kapitel tre kan jag ha provet på måndag i stället, men jag hoppas jag kan detta sen när jag går och lägger mig och få undan provet, det hade varit skönt!
Men min favorit när jag pluggar är att ha något att stoppa i munnen. Koncentrerar mig så mycket då. Det behöver inte vara kakor, det kan lika gärna vara frukt! Så gott med frukt, tror hela kylen är fylld med olika sorters frukter (eller var fylld i måndags).. Tror jag ska skala mig en clementin och mumsa på den samtidigt som att göra klart repitionsövningarna och börja på testet. Sen där efter blir det en skön dusch, mat och diskning! Sen vid 17 går jag till skolan för sista hjälpen inför provet!

Det är ju så att jag måste vara klar mycket mycket tidigare för att jag ska ha chans att komma in på ssk utbildningen till våren, för om inte matte b betyget har skickats in före 1 december har jag slumpat min chans!
Och utbildningen ska sluta den 17 december, och jag måste vara klar i slutet av November för att läraren ska ha chans att sätta betyg på mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar