måndag 27 september 2010

Toppen!

Sammarbete - shopping - matte - gulaschsoppa - idol - gottigottgott = TOPPEN!!

Haft en så bra dag som jag hade hoppats på. Anders och jag tog en sovmorgon och gick upp vid 8-tiden. Åt frukost, fixade oss och klockan var inte mer än 11, så var vi klara. Vid 12 åkte jag in mot stan och Anders åkte vidare till jobbet. Jag var ju ute efter bas-plagg och hittade två tröjor och ett par leggings. (bilder kommer senare!) Och är jätte nöjd! Gick vidare till skolan och pluggade, kom en bra bit och nu är det bara att plugga på inför provet på fredagsmorgonen. Känns så bra! Anders hämtade upp mig efter lektionen och vi handlade inför middagen som blev Gulaschsoppa, en rätt som vi båda ÄLSKAR. Nyttigt och gott kan aldrig bli fel. Det härligaste idag var ju att båda lagade mat, vi delade upp olika sysslor undertiden soppan kokade och allt var rent och fint när soppan var klar för att ätas. Nu är det rent i köket efter maten och vi (jag) inväntar på Idol och till det ska vi vara onttiga med lite godis, men vad gör det när denna dag har varit så bra och med godiset blir det bara pricken över i ett för denna dag!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar