tisdag 7 september 2010

Sprid glädje

Denna biten är den bästa på hela rundan (av 7,4 km) där är det ungefär halvvägs, vacker miljö och joggingen började redan där! Tänk er att jag bor på ena sidan stan och detta är den andra sidan - så litet är eksjö! Jag hade ju tänkt mig att detta skulle inte vara det hårda passet idag, men om nu svetten rann från pannan hur tuff kommer inte eftermiddagspasset bli då? Längtar redan!! =)




När jag kom hem fick jag detta med posten idag!
Tack älskling, världens gulligaste kille har jag.
MEN får inte (ska inte) ätas idag eftersom det är min hälsodag.
(fatta vad jobbigt att veta att man har en "kolasnöre" i skafferiet!)

Det är nogt man kan skicka via posten som "sprid glädje grej".. Och det är en superbra idé, nu kommer jag gå med ett leende hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar