torsdag 16 september 2010

sömntuta!

God morgon!

Igår var jag inaktiv här på bloggen och tjänade pengar i nio timmar!! Jobbade 8-12 16-21 och sen där i mellan satt jag på ett café och pluggade hela 3 timmar, smakade även på "dagens kaka" som var en smördeg (den du har i dumlekakor) som var tryckt mot aluminiumsformens kanter och i mitten hade man hällt kladdkakesmet och sedan in i ugnen.. Så goda! Rekommenderar starkt. Så idag vet ni vad jag ska göra.. ;)

Vaknade nyss med bränna och slem i halsen, blev väckt av telefonen då dom behövde hjälp i hemtänsten i Eksjö. Men idag ska jag plugg, måste bli klar med kapitlet.. Så jag somnade om och vaknade för tio minutersedan.. Så skönt att vila ut, hörde ens inte A när jag gick till jobbet.

Så nu blir det frukost och idol för min del, (missade gårdagens ju!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar