lördag 18 september 2010

Sick Saturday!

När man gått upp och ner för trappan för att tvätta så är man varm och halsen är slemmig och gör att det blir svårare att andas och näsan rinner och huvudet värker!
Hemmet är kaos, saker överallt och det skulle behövas städas. och idag skulle jag egentligen arbetat, men så sjuk jag är idag så kan jag inte arbeta, orkar ju knappast tvätta.. Och då kanske ni undrar varför inte A hjälper till, men han arbetar idag.. Men innan kan ska iväg och jobba ska han fixa mat (spelar ingen roll vad, bara jag får något i magen!) sen har han diskat och det tackar jag honom för.
Men när alvedonen börjar verkar ska jag sätta igång med att ta kattlådan, disken (efter maten), bädda dammsuga (gärna skura om jag orkar!).. Så slipper jag det i morgon och kan bara ligga och sova och plugga! Förresten så är jag strax klar med kapitel 1 i matteboken. Perfekt med att börja på kapitel två på måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar