torsdag 9 september 2010

Saknad

Det är jobbigt när man drömmer så det nästan skulle kunna vara verkligt, eller om det skulle kunna stämma in på hur det har varit. Att tänka tillbaka på en tid som har varit jobbig eller svår får en att sakna tiden innan det skedde. Att inte få vara nära dom som står mig nära är otroligt jobbigt, att inte få ha den där riktigt nära relationen gör att det bara känns som man glider ifrån varandra.
Visst har alla något som tynger en i hjärtat, men man få försöka göra det bästa av situationen och det kan ju alltid bli bättre!

Idag ska jag till potikern och testa linser igen. Eftersom jag inte riktigt fick grepp om linsen förra gången så ska vi öva ytterliggare en timma, och efter denna timma hoppas jag att jag klarar av att sätta in den i ögat. Sedan hoppas jag att optikern har hittat vilken lins som passar bäst mig, eftersom jag har tydligen en mindre storlek än vad som de flesta har i storlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar