lördag 18 september 2010

Naket!

Gud vad naken jag känner mig. Inte att jag har förlite på mig utan det känns som jag glömt mina glasögon. Går runt och tänker "just det ja, glasögonen! eller nej dom behövs ju inte.." Tror jag saknar att se de irriterande fläckarna som bara dyker upp varje gång efter jag rengjort dom, eller att knuffa upp glasögonen som trillat ner på näsan. Eller att A irriterar sig på att glasögonen sitter för långt ner.. Tror det kommer ta lång tid innan jag vänjer mig utan glasögonen! Första gången jag påminde mig om att jag hade linser idag var när jag hade sminkat mig klart och insåg att folk kan faktiskt se min snygga ögonskugga och mina fina ögon utan att behöva be mig att ta av glasögonen - känner mig fri på något sett!

Fri kommer jag även vara på dansgolvet ikväll då Yvonne och Karin kommer och vi ska ha såå kul, den enda som fattas är Maria som är intill huvudstaden och pluggar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar