torsdag 16 september 2010

Läggdags!

Märks att de nya grannarna börjar ta form, mycket musik (lagom högt) och även helt okey musik. Men tur är väl det att vårt sovrum är längst bort från deras lägenhet. Så att inte bli störda vid läggdags tror jag inte är några problem. Vi har ju redan två busfrön som har rallytävling i en timma efter vi lagt oss.. Sen det allra bästa är, var som i morse då dom ringer från jobbet och ber mig hoppa in, men tackade nej eftersom jag redan jobbat hela dagen igår och behövde plugga, så då låg och och vred mig en stund i sängen med förhoppningar om att somna om, då kommer Sixten super glad över att någon entligen var vaken och att göra mig ännu piggare slicka mig på ögonlocket, munnen eller varför inte bita en på näsan?! Trots det somnade jag om, tack och lov! Så det är bara att bli väckt av S och bli rengord i ansiktet - JIPPI!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar