torsdag 9 september 2010

Internet eller i butik?




Älsklingen med feber och förkylning liggande i sängs nu, katterna gör sällskap efter en rolig förmiddag med alla i familjen. Vi har verkligen lekt och busat idag och jag har fått belöning nu med tyst hem! Så skönt att få vila huvudet, bara höra när man biter av en bit på äpplet och drickande vatten.. Ja de ska jag njuta av nu innan lektionen börjar (18-20).
Findus spyr än, men idag har vi börjat med nytt torrfoder så vi får hoppas på förändring!
Jo, angående lins-testerna som jag provade idag så gick det mycket bättre än förra gången. Jag klarade av att sätta in linserna och även ta ut dom. Så i början av nästa vecka kommer provlinser hem till mig som jag ska testa i en månad och där efter bestämma om dom passar mig helt. Sen är frågan, ska jag köpa linserna i butiken eller på internet. Hört att det ska vara billigare på internet än i butik!(?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar