onsdag 29 september 2010

höst blommor

 















God morgon!

Klockan blev exakt 10.00 när jag satte på datorn. Har hunnit med mycket (känns det som). Gick upp vid kvart i åtta och duschade, då gick även duschslangen sönder så snart kommer vaktmästaren hit och ska fixa den. Sen efter duschen så hämtade jag upp tvätten och städade i tvättstugan efter mig och det var så mycket tvätt så det tog lite längre tid än väntat. Skulle åka med Anders till willys (han vidare till jobbet) vid nio, men jag blev ju försenad så han var snäll och väntade. Handlade lite potatis och lök för dagens middag och sen köpte jag även dessa blommor till balkongen och är nöjd med reslutatet. Nu ska jag dammsuga upp all jord som finns över allt i mitt hem, rensa kattlådan, bädda och sedan plugga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar