måndag 6 september 2010

Hälsodag

I morgon ska jag ha världens hälsodag!
  • Börjar vid 7.00 då jag ska äta fiberhavregryn med banan i och mjölk
  • Starta tvättmaskinen innan promenaden
  • Ska gå 7 km i högt tempo första delen och sedan variera med jogging andra delen
  • hemma igen och duscha och äta en apelsin som mellanmål.
  • tvätta och städa hemma
  • Laga mat (hemma gjorda köttbullar med koktpotatis, sås och grönsaker)
  • Diska, plugga, tvätta
  • Träna igen men i högre tempo och jag ska svettas som en gris!

3 kommentarer:

  1. hohoho, erica för sjutton! du ger mig dåligt samvete ;)

    SvaraRadera
  2. Oh nej inte meningen med det, vill insperera er!

    SvaraRadera
  3. Men Erica, vad du ger mig dåligt samvete, men samtidigt en inspiration :) Men detta får jag göra när jag blir av med min förkylning. Du är så bra :)

    SvaraRadera