måndag 13 september 2010

Guldklimpen avslöjad!

Jag har ju varit så nyfiken om de nya grannarna skulle vara ett par, familj eller en person som skulle flytta in till lägenheten intill oss är en fyra. Så idag när jag kom hem efter skolan så står det en svart bil utanför och ingen alls jag sett tidigare eller som brukar stå där, men nu blir det ändring på det. Den ska nog bli en vana att se med 3-4 killar i 20 årsåldern som ska bo ihop i just detta hus som man hör rätt väl vad grannen gör. Såg ut att det var "skrik-musiks-killar" (?) och som om mycket musik skulle fyllas deras hem. Det stör ju inte oss eftersom A själv gillar hög musik, men tänker ju på tjurkärringen under oss eller den kvinnan som bor under de nya grannarna vad dom kommer att tycka om att ännu fler unga ska bo i detta hus som från början var lungt och stillsamt hus!

Men nu struntar jag i det. Har ett vad denna veckan med en klasskompis om att jag ska vara klar med hela kapitlett på fredag och han ska vara där jag är nu, men så ändrade han sig och sa att han hellst ska också vara klar.. Så vi får se vem som vinner detta vadet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar