fredag 3 september 2010

Är jag dum eller?

Så ont i huvudet och nacken, känns som en förkylning är smygande på väg. Kände ju mig dålig i onsdags, men jag blev bättre redan på kvällen, men idag har jag en extrem värk i huvudet och jag dör snart!

Efter jag hade varit hos optiken så skulle jag in på willys för att köpa mat inför ikväll.. När jag kom in virrade jag runt och visste knappt vad man har i tacos, en sak visste jag och det var ananasen som jag letade en tok efter (var bland godiset?!) eftersom det var ett önskeinnehåll.. Sen gick jag nog tre varv runt tacoshyllan och visste inte vad jag skulle välja och när jag kommer hem kom jag precis på vad jag glömt och en liten lista fylldes på fem sekunder!

Men nu ska jag göra speciella muffins!! MUMS.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar