onsdag 18 augusti 2010

Vill förnya!

Spanade in på Ikeas hemsida och fick syn på denna snygga ljushållare och den gråa klädseln till den soffan vi har hemma. Snacka om att jag ska uppdatera mitt hem, när det blir möjligt! ;) Men ända sedan jag flyttade hemifrån har inredning blivit mycket roligare än att spana in kläder.. Visst är det kul med kläder med, men väljer nog inredning före!

Men innan jag köper en massa grejer ska jag måla sovrummet när det nu blir gjort, men det SKA målas där inne och få bort de gröna väggarna!

























Dessa saker, byrån och bänken, vill jag ha i hallen. Har ett hörn som inte används och skulle vara perfekt att ha
någon liknande byrå där, sedan soffan fast i vitt hellst (eller samma som byrån, vilken färg det nu blir..). Många vill ju sitta ner när dom knyter skorna och jag vill GÄRNA det! =)
Perfekt med lite korgar man kan stoppa in lite saker som man ändå slarvar bort!
















(förlåt för oordningen på detta inlägg, men ni ser ju fast det är här och där!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar