torsdag 26 augusti 2010

Vad har all tid tagit vägen?

Enda sedan jag började i skolan så har tiden flygit iväg - pluggat, städat, lagat mat, tränat, och jobbat.. Ja, det är vad jag har gjort nästan varje dag. Och full rulle är det! Nu sitter jag med huvudvärk (trött?) och ska se på fångarna på fortet från i tisdags, har missat varje gång förrutom i måndags.. Så har lite att ta igen.
Sen ska jag lägga mig innan tio och SOVA för i morgon ska jag åter till skolan (10-11.30), där efter kanske till Jönköping med A och hans vänner.
Och jag har förresten kommit i ett kapitell i matteboken som jag inte tycker om, kanske för att det börjar bli klurigt, men vänta och se så kommer det bli lika lätt som förra avsnittet! Har lärt mig att om man är possitiv och glad så går allt mycket lättare och är 10 gånger roligare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar