måndag 23 augusti 2010

Ny vecka!

God morgon härliga Måndag!
Skönt med ny vecka och några spännande saker som kommer att ske.
Först ska jag klara av att nå mitt mål med träningen denna vecka, 3 gånger (helst mer). Dom har även i skolan på onsdagar yoga som jag ska testa på och se ifall det är något för mig. Tror man måste testa minst 2-3 gånger innan man bestämmer sig ifall det är något för en själv.
Sen ska jag få träffa mina klasskamrater som läser matte med mig i höst, och eftersom jag inte ska läsa fler ämnen så är det inte så många jag kommer att lära känna, men hoppas jag hittar någon trevlig person som man kan plugga med. Läraren som jag träffade i torsdags var ju jätte trevlig, hoppas bara han är bra på att undervisa också!
Så varje dag har jag bestämt mig att plugga matte MINST en halvtimma varje dag (gärna mer!) men om man inte har för höga krav så blir man mer motiverad och vill plugga. Ska även läsa inför högskoleprovet som ska göras. Då är man i alla fall förberedd och vet hur provet kommer att gå till, även där plugga 30 min varje dag (minst)..
Så minst sagt är jag motiverad och peppad för skolan och träningen denna veckan!
Ska bli spännande att se hur det har gått på söndagskvällen då veckans slut börjar närma sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar