måndag 2 augusti 2010

Måndag

Regn, solsken, skur.. Så har vår dag varit, men som tur är missade jag de värsta skurarna idag på jobbet, var alltid inne hos någon vårdtagare när skurarna kom..
Efter jobbet handlade jag mat, och idag visste jag verkligen inte vad jag skulle köpa och göra för mat, men det blev raggmunkar. Fast köpte färdig smet och bara till att steka och det funkade, varken bu eller bä..





Nu ligger vi här; jag, Findus och Sixten och gosar. Och det innebär en livlig kväll/natt för den minsta som får igång storasyster..
Jag och Anders sover nu i var sitt rum eftersom när DOM två är ihop så triggar dom upp varandra och det blir världens spring och bus så alla grannar vaknar, så om man delar på dom så sover F och S är mycket lugnare! Som i natt sov S i stort sett hela natten, jag hörde inget eftersom jag var sååå trött! Inte konstigt att man är trött efter jobbet då dom busar hela nätterna och att man går och lägger sig så sent! Så nu ska lille S få busa och jag ska passa på att filma! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar