måndag 23 augusti 2010

Lyx!

Tränad och fräsch! Joggade 3 km och i mitten av rundan körde jag styrka, försökte komma ihåg så många övningar som helst från syrran pass hon hade i våras. Så jag tror nog att näst intill hela kroppen är genomkörd idag! Efter alla rundor (som jag brukar jogga) avslutar jag joggingen nere på en liten strand precis utan för vårt hem, så idag satt jag på bryggan och stretchade, var så mysigt att sitta där tio min och titta ut på vattnet och bara känna lugn och ro. Det är LYX! =)
Ett glas vatten efter joggingen och till maten är det godaste drycken som finns!
Vi har en tillbringare i kylen som det alltid finns kallt, gott vatten i..
Ska ta med mig en flaska nu till skolan, då jag ska plugga matte från 14.15 - 16.15.
HÄRLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar