lördag 28 augusti 2010

Lyx i Duschen!

Efter min lyckade middag och undertiden disken står och torkar ska jag ställa mig i duschen och testa det nya schampot och balsamet, TRESemmé! Tycker inte det verkade vara så dyrt om man såg det på jämförspriset, för där ligger (övriga) schampo mellan (ca.) 70-99 kr, tresemmé kostade 87-97 kr (?) i jämförspris och det tycker jag var värt det! Men om man bara ser det vanliga priset så förstår jag varför några tvekar att köpa något schampo för 75 kr, men eftersom man får 900 ml i tresemmé för bara 75 kr så tvekade jag inte för fem öre, plus att när det är en sådan stor flaska med 900 ml innehåll så räcker det dessutom längre och behöver inte köpa schampo varje månad! Så jag ska efter några duschar berätta om jag tycker det är så mycket bättre än ett vanligt schampo som barnängelns.. Men hoppas måste man ju göra eftersom det är så mycket i, och jag vill ju inte slänga 900 ml schampo! ;)

1 kommentar:

  1. Ja jag gillar det jättemycket! Det är i klass med redkens produkter som jag annars tycker är bäst. Är det på willys det är så billigt? Vi handlar ju oftast på ica där det är lite dyrare :-)

    Kram

    SvaraRadera