söndag 15 augusti 2010

Lever som en uggla


som ni ser på den översta bilden så hade Sixten eld i baken i går kväll.. Jag hade tänk att läsa boken och det gick inte så bra eftersom Sixten letade i alla hörn efter något att leka med. Tillslut fanns bara laddar-sladden till mobilen tillgänglig och det som är farligt och är "det-får-du-ej-röra-sak" är ju mest spännande!
Så det blev inget läsande för min del då Sixten hade förmycket krut i sig, bäst att släcka och lägga sig då! Men hellst hade han nog velat busa hela natten med Findus som var i storarummet och sov inatt (som alla nätter..), inte lätt att göra som jag vill jämt! ;)

2 kommentarer:

  1. haha djur påminner så mycket om barn =)

    SvaraRadera
  2. Oh ja!
    Har därför bestämt att jag inte ska ha barn förrens jag är klar med utbildningen.

    Kram

    SvaraRadera