tisdag 31 augusti 2010

Inte över än!

Idag har det varit en rolig men tuff dag.
Promenerade till Anders jobb, tog bilen till frisören och har blivit super snygg! Sen har jag handlat en byrå (halva priset) och sen handlat mat. Nu ligger dagens middag - Flygande jakob, i magen och blandas runt med magsyra.. Disken är tagen och åter nu ska jag bygga ihop byrån sedan dammsuga (måste ju plugga också!! NÄR ikväll ska de ske??).. Sen ska jag se på gårdagens fångarna på fortet och njuta med en apelsin!
Kvällens avsnitt av Fångarna på fortet får jag se på i morgon eftersom Anders ska jobba och övervaka en speedway match via tvn. Sen ska jag lägga mig.
Dagens träning blev promenaden till Anders jobb (25 min).. Så lite har jag rört på mig idag!
Sen måste jag bara skryta över hur noga A och jag har varit med maten i helgen och salladen som serverats intill. Mycket nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar