fredag 20 augusti 2010

Höststädar..

.. eller ska man kalla det städar-undan-sommaren?
Vet inte vilket som låter bäst, men i alla fall så håller jag på att städa och jag har nog städat sovrummet i 1 1/2 timma och tagit och städat rent fönster (ut, emellan och inne), garderoben även den högen med allt-jag-inte-vet-vad-jag-ska-göra-med som låg under de hängande kläderna och nu är högen ännu mindre. I en påse ska jag lägga alla kläder som inte passar eller gillar mer, sen ger jag det till mamma eller syrran om någon av dom vill ha det, innan det slängs och så slipper jag ha kläder hängande som jag inte använder!
Så nu är sovrumsdörren stängd och rent där inne och jag ska fortsätta städa övriga lägenheten och försöka hinna med allt innan A hämtar mig och vi åker till Nässjö..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar