måndag 19 juli 2010

Vaken?!

"Hallå Erica, sover du?" "Vill du åka till campingen och äta mjukglass?" "Erica, vakna då!"... /A


Idag går jag som en sombi, tror all min energi gick åt på jobbet idag eftersom allt var nytt och jag ville inte göra fel första dagen. Sen jag kom hem har jag blivit allt tröttare och nu kämpar jag för att hålla ögonen öppna och underhålla er läsare. Och blider har jag inget och bjuda på idag, Kameran måste laddas och blider måste fotas (kanske A i morgon kan ta sådana fin fina bilder på katterna och mig?!)
Men något jag laddar batterierna för idag är våfflor! Jag är så sugen på våfflor eller pannkakor och därför blir det våfflor eftersom jag inte orkar göra pannkakor. Så A får strax åka till till mataffären och köpa grejer för ikväll sen så ska det bakas.

Tycker synd om A som vill äta mjukglass eller htta på något med mig och jag kommer hem och är superduper trött..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar