lördag 31 juli 2010

Tillbaka

Igår vid 22.00 kom jag hem med Sixten från en tredagars vistelse hos morfar i Karlskrona!
Vi har haft en underbar "helg" då vi tränat. Hängde med syrran som skulle gäst leda ett pass på friskis, medel-pass (ons), torsdagen joggade jag 3 km och på fredagen joggade jag 4-5 km..
Sen på onsdagen gick vi syskon ut och dansade (riktigt kul!) och på torsdagen besökte jag minneslunden där min underbara är mormor och tog fin-fina bilder på rosorna jag köpte till henne.. Åt även kroppkakor på torsdagen som UNDERBARA morfar gjort! Besökte även glassiären som är ett MÅSTE att besöka om man är där..
Och på fredagen bakade jag 100 kanelbullar åt morfar (20-30 st försvann inom 1-2 timmar efter att bullarna var klara, och det var inte bara jag som åt, resterande hjälpte till att äta!)
Och några timmar innan jag skulle åka gjorde mamma en så god mat och jordgubbar och smält choklad till efterrätt.

Bilder kommer i eftermiddag/kväll då jag slutat jobbet, jobbar 7-16!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar