onsdag 14 juli 2010

Förbereder oss..

Sedan sju i morse var jag uppe och stratade första tvättmaskinen, sen har det rullat på. Ska strax ner och starta den tredje (?) och sen ska sängarna renbäddas. Även göra rent-rent i kattlådan så det är fint tills Sixtens hemkomst ikväll, även alla övriga rum ska dammsugas och skuras.. Eftersom jag jobbar i ett denna veckan så måste jag få i ordning, för dessa dagar när jag kommer hem vill jag vara med mina katter och inte behöva springa runt och städa hela tiden.. =)
Vi åker vid ett till Jönköping och ska klippa syrrans (hitte-) katts klor, sen överlämna kattburen eftersom Hanna och Nico förmodligen ska ha katten i två veckor eftersom dom åker bort. Alltså ska dom ta med den och då tycker jag det blir perfekt att dom får låna Findus kattbur så slipper dom köpa en massa saker för bara två veckor. Sen efter dessa veckor så hoppas dom på att någon vill ta hand om den då..
Sen vid tre ska vi åka vidare och hämta Sixten, ca. två timmars blifärd dit.. Ska bli så spännande och jag ska ta med mig kameran som INTE får glömmas..

Vi kommer hem vid nio-halv tio i kväll och då ska "syskonen" få mötas för första gången (Findus kommer säkert hoppa på den lille..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar