tisdag 1 juni 2010

Underbara jobb

Idag har jag gått bredvid på hemtjänsten i Eksjö och min grupp är helt underbar. Hela gruppen, som jag träffade idag, var så possitiva! Det är guld värt när man jobbar med människor som älskar att arbeta med det man gör.. Och om en är glad så sprids det i hela gruppen och alla blir glada, tror jag ALDRIG har skrattat så här mycket som jag någonsin gjort under en arbetsdag. Visst det är första intrycket, men det är väll underbart det att på mitt nya ställe så trivdes jag så fort jag kom in!!
Sådana arbetskamrater är guld värda. Och en bra grej med, jag har cyklat hela dagen.. Vi cyklar och cyklar, gata efter gata! Ja, så snacka om att i höst kommer jag vara så vältränad med cykling under jobbet och jogging på fritiden.. Surt för er som sitter vid kontoret varje dag och inte får komma ut! Mohaha!! =D
Oavsätt ifall det är solsken eller regnar så är det så härligt att komma in och ta ett glas vatten och känna att man varit ute och rört på sig!

Imorgon ska jag gå bredvid IGEN (=D) från 7-16, sen vid 17-20 ska jag på den sista utbildningen. Så ingen träning i morgon, men där emot upp och jobba dagen efter, börjar klockan 7 och ska jobba i Nässjö.. (Lär vara SÅÅ trött!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar