tisdag 8 juni 2010

Stressad

BARA 3 dagar kvar tills jag och mamma sitter i bussen som ska ta oss till Kroatien och det är stressigt nu..
Jag vill hinna med att städa av lägenheten, tvätta och träna och sen ska jag ju packa! Hur ska jag hinna?? I dag och i morgon går jag bredvid 16-22, så jag har hela dagen på mig, men man känner sig stressad eftersom jag ska dessutom ordna deligering inför jobbet och även hinna med att skriva på ett papper inför it-säkerhetsinstruktion.. Vill ju ha alla kort och sådant inför jobbet innan vi åker..
Sen angående tvättandet (önskar mig nu en egen tvättmaskin!!!), jag blir galen på att man kan boka upp hur många dagar som hellst i tvättstugan. Givetvis gör ju damerna i huset det, så man måste själv boka upp flera dagar bara för att vara säker på att man får tvätt-tid. Så idag har jag tid, 13-21, men eftersom jag börjar jobba vid 16 så hinner jag med en-två maskiner, innan jag ska jobba ska jag fixa deligeringen.. SÅ mycket att tänka på!!

Så ni som har varit utomlands och vet vad som MÅSTE och kan vara bra att ha med, så får ni gärna tipsa mig!!

Nu ska jag börja städa till 12, sen tvätta och träna och där efter fixa deligering..

Hoppas ni får en lugnare och skönare dag än mig. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar