måndag 28 juni 2010

Nu börjar sommarvikariatet!

Nu sitter jag här förberädd inför att åka till Nässjö och börja jobba, men det jag är mest nervös inför att sommarvikariatet som är i Eksjö andra perioden! Ska bli så spännande och kul.

Men nu har jag 3 veckor framför mig då jag ska vara där jag alltid har varit det senaste året..

Det "roligaste" är ju att tidigt i år så ville dom veta om jag skulle jobba där eller ej, men inte förren idag ska jag få se hela mitt schema för första perioden. Hade medelat personalen om att jag skulle inte ha möjlighet att jobba innan semestern börjar och ville därför att dom skulle skicka schemat till mig, men som ni säkert förstår så har jag inte fått mitt schema ÄN och fick ringa dom i ett för att få reda på när jag skulle börja jobba, så i onsdags (?) fick jag besked om att jag jobbar delat idag och är ledig i morgon, sen vet jag inte hur mitt schema ser ut. KUL JU!!

Men ska inte gå och grubbla över detta mer nu, så jag lägger det bakom mig och ser fram emot en härlig dag.. jobbar 7-12 16-21, där emellan ska jag träna och äta! =)
På jobbet så har dom ett gym där nere i källaren som alla som är anställda får använda och då ska jag försöka använa detta gym 2-3 gånger i veckan, resten jogga!

Ha en toppen dag och njut av semestern eller vad ni ska göra! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar