tisdag 25 maj 2010

Var är mina nycklar??

Jag har letat som en höök efter mina nycklar.. Jag förstår inte men JÄMT slarvar jag bort något, antingen mobilen eller nycklarna! Blir tokig på mig själv!!!
Men denna någon slarvade jag bort mina nycklar i källaren då jag tvättade. Brukar lägga nycklarna på bänken intill tvättmaskinen, men dom låg inte där och jag kollade igenom alla tvätthögar 10 gånger om men icke..
När jag skulle gå ner till källaren så träffade jag min granne som följde med ner, eftersom hon hade sin tvätt från igår fortfarande kvar där nere och skulle plocka ihop, och sen när hon hade gått var nycklarna borta.. Läskigt det där..
Men jag fick nu ett samtal med henne då hon sa att hon råkat få med sig mina nycklar av någon konstig anledning (hon tog ju sin tvätt och råkat få med dom i farten..)
Skönt att inte bara jag är vimsig!! =)

Nu ska jag ner och mangla och hänga upp sista tvätthögen. Städningen har jag struntat i, blir så mycket med både tvätt, städ samt en pojkvän som sitter och pysslar med sin "lill-bil" och stökat ner i storarummet. Så om han får pilla med det ikväll så kan jag städa i morgon hela dagen!
Jag har inte häller joggat idag, men har ju hela veckan på mig. (Minst 4 gånger i veckan!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar