torsdag 15 april 2010

Viol

Idag har jag INTE städat. Har varit helt slut efter denna natt.
Jag har istället njutit med Findus på balkongen och smått solat, fast lite kallt då det blåste lite mer än igår. Findus har varit makalös idag. Gått efter mig, jamat och så fort jag lyft upp henne har hon lagt sig i min famn och myst. Även nu sitter hon på golvet och glor på mig.. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra när hon är sådan. Man försöker locka henne med att leka med mössen själv, eller sitta på stolen ute på balkongen själv, men oh nej. Det går inte. "Erica ska vara med".. Stod och lagade mat nyss då hon stod och väntade på mig och jamade, så jag följde efter henne och hon börjar vifta glatt med svansen och gick några steg, vände sig om och såg att jag hängde med och så fortsatte det under hela vägen ut till balkongen.. Sen la hon sig och ville gosa! Älskar verkligen henne!! =)

Jag har fixat fint på balkongen med en viol som är i en hängande kruka. Så fint!
Nu fattas bara bord och två stolar och en blommig vaxduk.
Bild på violen kommer när det börjat blomma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar