tisdag 13 april 2010

Tradera

Nu har jag börjar rensa garderoben. Kläder jag inte behöver som jag har lagt ut på akution. Insåg att jag hade några kläder i storlek 34, och det var längesen jag använde den storleken. Bland annat en favorit kjol som jag har älskat, men nu stramar den åt för mycket i midjan. Visst jag kan ju spara, men det gör ingen nytta och det är ju bättre om någon annan får nytta av den och jag istället får en slant.
Jag brukar lägga 15-20 kr som start bud och där efter får man lägga bud efter bud och det är grymt billigt, men lätt värt att sälja..
Och tack vare att jag börjat lägga ut aktioner, så får jag vårfint i min garderob och får plats med klänningarna jag köpte!! =)

2 kommentarer:

  1. Skitbra idé ju! Att rensa garderoben och lägga ut kläderna på Tradera, det är kanon. Jag har också lagt ut lite plagg, du kan kolla om du vill: http://www.tradera.com/Blommiga-byxor-H-M-Trend-helt-oanvanda--auktion_163102_110930849
    Sedan är det bara att klicka på mitt namn för att se resten av mina auktioner. Ska kolla in dina auktioner nu =) Kram

    SvaraRadera
  2. Fin Fina kläder hanna!! =)

    SvaraRadera