måndag 12 april 2010

Gråter vid filmer..

Varje gång jag ser på Spårlöst så är jag så löjlig och börjar gråta då dom träffar någon anhörig eller den dom söker efter och där sitter jag och lipar (i värsta fall). Är det bara jag som är sådan?

Anders skrattar jämt åt mig, men jag kan inte rå för det, jag gråter för det lilla minsta på tv/filmer.. Det var som när Anders och jag såg filmen: Ps I love you, där jag grät genom hela filmen.. Anders filnade (som vanligt) så åt mig och jag verkligen grät. Ialla fall så blev jag förälskad i denna låt och insåg jag hur mycket jag verkligen älskar Anders.

Under tiden jag lyssnar på denna låt, så inser jag hur jobbigt det måste vara att mista sin partner om man älskade han/henne så mycket som denna låt sprider kärlek..

2 kommentarer:

  1. Haha jag gråter också till typ ALLT. P.S I love you går ju inte INTE gråta till ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Skönt att inte behöva vara ensam om det!
    Kram!!

    SvaraRadera