torsdag 15 april 2010

näseblod!

Vid tio/elva tiden startade det blöda. Anders får ju sådan kraftig näseblod och det bara rinner och rinner. Beror på stress och trötthet, och det var ju perfekt nu till Portugal-resan. Vid tolv så har det fortfarande inte slutat blöda men han försöker lägga sig.
Han halvsover ca. en timma och vaknar av att blodet fortfarande rinner.. Så mycket blod, usch, usch!!
Och jag ligger i sängen och försöker sova, men han väcker mig och ber mig ringa rådgivningen. Så trött tog jag mig upp och halvsov till telefonen och ringde.
Undersköterskan gav förslaget att fräsa ut allt som är i näsan, sen nypa de mjuka delarna på näsan i tio- femtion minuter och där efter ska det ha stelnat.
Tack och lov gjorde det med, och Anders kunde åka på jobb resan..

Jag ska nu sova och Findus springer runt, men är också trött. lär nog sova till 12!!

Åter igen - God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar